klantenservice

Vragen over het Kopen - Online Dealer Keim-Specialist.nl

Vragen over het Kopen - Online Dealer Keim-Specialist.nl

Kan ik online Keim Verf bij u bestellen / kopen?
Ja, u kunt bij Keim-Specialist online Keim verf kopen. Dit kunt u doen op onze “Webwinkel” pagina.

Kan ik telefonisch Keim Verf bestellen / kopen?
Ja, u kunt bij Keim-Specialist telefonisch bestellen op nummer: 06-33 308 690.

Kan ik de verf ook komen ophalen?

Nee, Keim-Specialist is een webwinkel en levert de producten bij u thuis af.
 
Wat zijn de bezorgkosten?
Boven de €100,- : gratis (Nederland en België)
Onder de €100,- : €12,50 (Nederland en België)
Voor de bezorgkosten in de overige landen binnen Europa kunt u bellen met onze klantenservice voor een prijsopgave.

Kan ik met iDeal betalen en wat zijn de kosten?
Ja, u kunt met iDeal betalen. Betaling met iDeal is gratis.
 
Hoe snel wordt de verf geleverd?
Indien u voor 10:00 uur bestelt dan heeft u de verf de volgende werkdag in huis.
Bestelt u na 10:00 uur, houdt u dan rekening met 2 werkdagen.
Bestelt u op vrijdag voor 10:00 uur dan heeft u de verf maandag in huis.
Leveringen in België zijn van maandag t/m vrijdag.
Bestellingen in het weekend worden op dinsdag bezorgd.
Let op: op tijd leveren is ons streven en gaat voor 99% goed. 100% garantie kunnen Postnl en DHL) niet bieden. 
 
Moet er iemand thuis zijn om de verf te ontvangen?
Ja, de producten worden afgeleverd na ontvangst van een handtekening, mocht u niet thuis zijn dan wordt de verf de volgende werkdag opnieuw aangeboden. U kunt uw bestelling ook bij de buren of op uw werk laten bezorgen.

Kan de verf retour worden gestuurd?
Onbeschadigde, ongeopende en ongemengde verf kunt u retour sturen. Neem voor het retour sturen altijd eerst contact op met onze klantenservice. 

Kan ik achteraf betalen?
Zakelijke klanten kunnen tot €1.000,- achteraf betalen.
Na een online bestelling wordt er ter verificatie contact met u opgenomen.
Bij bestellingen boven de €1.000,- geldt de betalingsregeling: 50% vooraf, 50% achteraf.

De bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
Heeft u de bestelling beschadigd ontvangen en er is sprake van lekkage dan krijgt u nieuwe verf. Gebruik de verf niet en mail ons een foto. Ziet u de beschadiging al tijdens de aflevering dan hoeft u de zending niet te accepteren.